سرخط خبرها

غافل‌گیری بوفون در پارما| افراطی‌های ناراضی!

  • کد خبر: ۷۱۱۰۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
غافل‌گیری بوفون در پارما| افراطی‌های ناراضی!
هواداران افراطی، کینه‌های قدیمی‌شان از بوفون را رو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد که هواداران افراطی پارما اصلا از بازگشت جانلوئیجی بوفون به این تیم خوش‌حال نیستند. بوفون در سال‌۱۹۹۵ در پارما اولین بازی خود را در سری‌آ انجام داد و در سال‌۲۰۰۱ این تیم را ترک کرد و با انتقال پنجاه‌میلیون‌یورویی به یوونتوس پیوست.


با‌این‌حال او حالا در چهل‌وسه‌سالگی و برای گذراندن آخرین سال‌های فوتبال خود دوباره به پارما بازگشته است. با‌وجود‌این به نظر می‌رسد که اولترا‌ها یا همان هواداران افراطی پارما هرگز از بازگشت جانلوئیجی بوفون به این تیم خوش‌حال نیستند. آن‌ها بنری در اطراف ورزشگاه تاردینی نصب کرده‌اند که روی آن نوشته شده است: «تو در قامت یک مزدور اینجا را ترک کردی و حالا نمی‌توانی به‌عنوان یک قهرمان برگردی. به این پیراهن احترام بگذار».

 

این، اما پایان کار نبود و هواداران پارما در یک پست اجتماعی نیز به بوفون حمله کرده‌اند. در این پست که در صفحه فیسبوک آن‌ها منتشر شده، آمده است: ۲۰ سال پیش به ما قول دادی که هرگز آن پیراهن لجن را بر تن نخواهی کرد. اکنون به تنها‌باشگاهی برگشته‌ای که به تو اجازه موفقیت در اروپا را داده است. بعد از همه این‌ها ما فقط می‌توانیم بگوییم که تو یک انسان حقیر و پست هستی. به پیراهن پارما احترام بگذار.


بوفون در هفده‌سالگی بود که برای اولین‌بار درون دروازه پارما و برابر میلان قدرتمند فابیو کاپلو قرار گرفت و سپس سال‌۲۰۲۱ به‌عنوان گلر اول ایتالیا راهی یوونتوس شد. جز یک فصل که او برای پی‌اس‌جی دروازه‌بانی کرد، تمام این سال‌ها بوفون عضو یوونتوس بود؛ ولی در پایان فصل گذشته اعلام کرد که برای همیشه از یووه جدا خواهد شد. گمانه‌زنی‌ها دربار‌ه مقصد بعدی او زیاد بود و در‌حالی‌که از بشیکتاش و فلامینگو هم پیشنهاد داشت، ترجیح داد در ایتالیا بماند و در سری B‌برای پارما بازی کند. بوفون پیش‌از‌این گفته بود که در ایتالیا تنها برای یووه و پارما بازی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->